Olen jo pidemmän aikaa pyöritellyt mielessäni ajatusta siitä, että olisi mukava nähdä miten tekemäni korut pukevat kantajansa. Aionkin siis selvittää asiaa teidän avullanne (ja toivon, että olette edes hivenen leikkimielisiä ja lähdette mukaan!).
Näin toimitaan:
- Ota kuva itsestäsi Koruja Kauniille -koru/korut ylläsi 30.12.2011 mennessä
- Jaa tämä kuva facebookissa (tässä tapauksessa lähetä kuva myös minulle sähköpostitse) TAI blogissasi (ilmoita kommentissa tai sähköpostitse blogisi osoite)
- Kerro julkaisemassasi paikassa, että mistä olet korun/korut hankkinut
(laita vaikka blogin tai facebookin osoite)
Toimittuasi ohjeiden mukaisesti sinä saat:
Minä en henkilökohtaisesti jaa blogissa/facebookissa ilman lupaa kenenkään kuvaa.
Näin toimitaan:
- Ota kuva itsestäsi Koruja Kauniille -koru/korut ylläsi 30.12.2011 mennessä
- Jaa tämä kuva facebookissa (tässä tapauksessa lähetä kuva myös minulle sähköpostitse) TAI blogissasi (ilmoita kommentissa tai sähköpostitse blogisi osoite)
- Kerro julkaisemassasi paikassa, että mistä olet korun/korut hankkinut
(laita vaikka blogin tai facebookin osoite)
Toimittuasi ohjeiden mukaisesti sinä saat:
- jokainen facebookissa tai blogissa kuvan jakanut saa -30% alennuskupongin (voimassa 12/2011 saakka)
- jokainen facebookissa ja blogissa kuvan jakanut osallistuu arvontaan, jossa arvotaan 20€ lahjakortti Koruja Kauniille -sivuille (ei voi käyttää hiuspantoihin ja eikä yhdistää -30% alennuskuponkiin)
Minä en henkilökohtaisesti jaa blogissa/facebookissa ilman lupaa kenenkään kuvaa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti