torstai 17. marraskuuta 2011

Kenkiä kaikille!

Minulta kysyttiin, että olisiko mahdollista tehdä barbikengistä korvakorut ja olihan se (ja sitten minä innostuin vielä enemmän)!

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti