torstai 17. marraskuuta 2011
Kenkiä kaikille!
Minulta kysyttiin, että olisiko mahdollista tehdä barbikengistä korvakorut ja olihan se (ja sitten minä innostuin vielä enemmän)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti