tiistai 22. marraskuuta 2011

Hiutale tanssii





Hiutalekorviksille on ollut kova kysyntä nyt viime aikoina ja joudun ikäväkseni toteamaan, että ne ovat ainakin toistaiseksi ihan loppu. Toivon saavani koruihin lisää materiaaleja lähiaikoina.



2 kommenttia:

  1. Onpa kauniita! Ja jotenkin ihanan uniikinnäköisiä. Neljännet ja ekat ovat suosikkejani, mutta kaikki kyllä upeita. Ihailen taitoasi. :)

    VastaaPoista
  2. Viivi: Kiitos kommentistasi :) Olen suunnitellut ja valmistanut nämä korut itse.

    VastaaPoista