Onpa kauniita! Ja jotenkin ihanan uniikinnäköisiä. Neljännet ja ekat ovat suosikkejani, mutta kaikki kyllä upeita. Ihailen taitoasi. :)
Viivi: Kiitos kommentistasi :) Olen suunnitellut ja valmistanut nämä korut itse.
Onpa kauniita! Ja jotenkin ihanan uniikinnäköisiä. Neljännet ja ekat ovat suosikkejani, mutta kaikki kyllä upeita. Ihailen taitoasi. :)
VastaaPoistaViivi: Kiitos kommentistasi :) Olen suunnitellut ja valmistanut nämä korut itse.
VastaaPoista