keskiviikko 9. marraskuuta 2011
Kauhee tohina päällä
Postimies sitten kävi (kun laiskottelultaan jouti) ja olenkin kauheella tohinalla uutuuksia väsännyt. Tosin en malta odottaa huomista kun ajattelin tehdä jotain ihan uutta!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti