Koruja kauniille

sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Vielä ehtii

..osallistua lokakuun arvontaan.

Lähettänyt Tiina klo 12.13
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Tunnisteet: arvonta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Ota kiinni

tiinaliisa1@gmail.com

Olemme myös facebookissa!

Olemme myös facebookissa!

[Tietoja minusta]

Oma kuva
Tiina
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2012 (7)
    • ►  maaliskuuta (1)
    • ►  helmikuuta (3)
    • ►  tammikuuta (3)
  • ▼  2011 (38)
    • ►  joulukuuta (12)
    • ►  marraskuuta (13)
    • ▼  lokakuuta (10)
      • Nyt sitä alea saa!
      • Lokakuun arvonnan voittaja
      • Vielä ehtii
      • Muutoksia hinnoissa
      • Toiveiden äärellä
      • Kaulakorujen maailma
      • Kurkistus uutuuksiin
      • Eläimellistä menoa
      • Lokakuun ARVONTA
      • Hieman kesken
    • ►  syyskuuta (3)

http://www.facebook.com/platform. Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.