keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Lokakuun ARVONTA

Arvotaan su 30.10 klo. 20 mennessä kommentoijien kesken yhdet 6€ arvoiset nappikorvakorut Koruja Kauniille -facebooksivuilla.
 
 Arpoja voi myös tienata lisää:
- perusvaihtoehto on siis tämä: kommentoimalla (jätä kommenttiisi sähköpostiosoitteesi) saat yhden (1) arvan
- linkitä Koruja Kauniille -blogi omaan blogiisi ja saat kaksi lisäarpaa (2 kpl)
- linkitä Koruja Kauniille -blogi facebookkiisi (tai muuhun sosiaaliseen mediaan) ja saat lisäarvan (1kpl)
Eli on mahdollisuus tienata kerralla neljä arpaa tässä arvonnassa.
 
Muista ilmoittaa kommentissasi, 
  •  sähköpostiosoitteesi
  • montako arpaa olet tienannut ja
  • mihin olet Koruja Kauniille -blogin linkittänyt
 
Ps. Muistakaa tykätä samalla myös facebookin puolella Koruja Kauniille -sivuista!

29 kommenttia:

  1. Edelleen pidän koruista täällä bloginkin puolella.
    Erikoisa ja pirteitä.

    VastaaPoista
  2. Linkitetty on Faceen ja siellä tykästytty sekä kommentoitu.

    VastaaPoista
  3. Ilmoittakaa mieluusti sähköpostiosoitteenne ja etenkin se, että monellako arvalla olette arvonnassa mukana!

    VastaaPoista
  4. Käsin tehtyjä, upeita koruja!

    VastaaPoista
  5. Yhdellä arvalla mukana. taruann hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Persoonallisia korvakoruja. Odotan innolla jo omaa pientä pakettiani!

    VastaaPoista
  7. Mun sähköpostiosoite viel täs: hannahemuli@gmail.com kun edellisestä se unohtui. Ja kahdella arvalla olen mukana :)

    VastaaPoista
  8. Mukana 3 arvalla linkitin blogiin faceen ja komma tähän :)! s-posti rexalle@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Osallistun arvontaan yhdellä:)

    krheiska@ulapland.fi

    VastaaPoista
  10. Mukana neljällä arvalla, linkit blogissani bohemette.blogspot.com sekä Facebookissa! Ihania ovat!

    kikiten@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Hei,
    Mukana arvonnassa.
    sartsa_12_@hotmail.com
    Ilmoitin arvonnasta blogissani (http://pisaroitakyyneleita.blogspot.com/2011/10/arvontaa.html) & Facebookissani :)
    Eli 4:llä arvamalla mennään (:

    VastaaPoista
  12. Mukana arvonnassa kahdella arvalla :) Linkitin arvonnan facebookseinälleni!
    T: Annika
    annika@esajokinen.net
    sähköpostiin yhteydenotot :)

    VastaaPoista
  13. Kahdella arvalla mukana... Kommentti ja linkitys fb:ssa :)

    pia1972 at jippii.fi

    VastaaPoista
  14. Mukana arvonnassa kahdella arvalla. Linkitin tai jaoin facebookin päivityksesi.
    T:Nina
    mini.hau@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Kahdella arvalla mukana, jaoin facebookissa:)
    -Enni
    enni.seuri at gmail.com

    VastaaPoista
  16. Mukana kahdella arvalla, facebookissa linkitetty...omaa blogia kun en omista :)
    hanna77@luukku.com

    VastaaPoista
  17. Kahdella mukana, jaettu fb:ssä.
    sibriina@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Kahdella arvalla mukana!
    Facessa jaettu! :-)

    saija.ignatius@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Yhdellä mukana.
    empyreum(at)luukku.com

    VastaaPoista
  20. Aivan ihania koruja ja hyvä palvelu =)
    Kahdella arvalla olen mukana kun linkitin sivuilleni facebookkiin.

    laura.lindqvist82@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Mukana olen kahdella arvalla, linkitin fb:sivulleni :)
    Aivan ihania koruja, odotan jo kovasti omaa lähetystäni!

    sinisundqvist@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Mukana

    Taina

    taina.kajava@gmail.com

    VastaaPoista
  23. linkitetty faceen :)
    kahdella mukana:)

    VastaaPoista
  24. lisäys edelliseen
    hannesorvari@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Mukana 1 arpa mariatalasoja@luukku.com

    VastaaPoista