lauantai 22. lokakuuta 2011
Kaulakorujen maailma
Kaulakorut ovat sujuvasti jääneet korvisten jalkoihin, mutta tänään tein pitkästä aikaa yhden kaulakorun. Mietin pitkään mielessäni, että miten toteuttaisin toivomuksen leppäkerttu -kaulakorusta. Olen varsin tyytyväinen valmiiseen tuotokseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti