lauantai 22. lokakuuta 2011

Kaulakorujen maailma

Kaulakorut ovat sujuvasti jääneet korvisten jalkoihin, mutta tänään tein pitkästä aikaa yhden kaulakorun. Mietin pitkään mielessäni, että miten toteuttaisin toivomuksen leppäkerttu -kaulakorusta. Olen varsin tyytyväinen valmiiseen tuotokseen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti