Eli tosiaan olen äitiyslomalla tällä hetkellä ja periaatteessa "lähtö" voi tulla milloin vain. Pyrin kuitenkin pitämään korusivut auki ainakin joulukuun puoliväliin saakka. Nyt on siis viimoinen hetki tilailla koruja itselle ja pukinkonttiin, koska en osaa sanoa miten jatkan koruharrastusta vauvan syntymän jälkeen.
Mukavaa itsenäisyyspäivää ja onnellista odotusta! :)
VastaaPoistaKiitos Viivi :)
VastaaPoista